Projekt InAMath – »An interdisciplinary approach to mathematical education«

S Sklepom Agencije za mobilnost in programe EU Republike Hrvaške je bilo odobreno financiranje mednarodnega projekta InAMath – Interdisciplinarni pristop k matematičnemu izobraževanju v okviru programa Erasmus + – Ključna dejavnost 2: Strateška partnerstva (KA201) za izobraževanje in splošno izobraževanje.

Vodja projekta je Univerza na Reki, izvedbo projekta koordinira njihov oddelek za matematiko.

Projektni partnerji so:

  • UNIVERZITET U NOVOM SADU, Serbia,
  • UNIVERZA NA PRIMORSKEM UNIVERSITA DEL LITORALE, Slovenia, 
  • CENTAR TEHNIČKE KULTURE RIJEKA, Croatia,
  • University of Mostar, Bosnia and Herzegovina, 
  • Osnovna škola “Nikola Tesla”, Croatia,
  • Osnovna šola heroja Janeza Hribarja Stari trg pri Ložu, Slovenia. 

Cilj projekta je oblikovanje in delitev interdisciplinarnih dejavnosti, ki povezujejo matematiko in druga področja na razredni stopnji osnovne šole. Poučevanje v nižjih razredih osnovne šole je idealno okolje za razvoj kulture interdisciplinarnosti med učenci in zavedanje o prepletu disciplin, predvsem pa zavedanje pomena matematike v našem življenju in svetu okoli nas. Projekt je namenjen izobraževanju učiteljev, ki že poučujejo in pa tudi na izobraževanju študentov, ki se šolajo za poklic učitelja razrednega pouka. Pripravljene interdisciplinarne dejavnosti bodo preizkušene v razredu in ustrezno evalvirane. V okviru projekta bo zasnovanih vsaj 10 interdisciplinarnih dejavnosti za vsakega od prvih štirih razredov osnovne šole, za vsako dejavnost bo napisan scenarij izvedbe. Vsaka dejavnost bo preizkušena v praksi na partnerski šolah. Scenariji bodo objavljeni in prosto dostopni na spletu.

V medpredmetne aktivnosti bo vključena tudi raba sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije z namenom razvijanja digitalnih kompetenc.

Več informacij o projektu najdete tukaj.

(Skupno 204 obiskov, današnjih obiskov 1)